
Case: K-Supermarket Pekuri
K-Supermarket Pekuri
- Lyhytvideot
- Instagram reels
- Tiktok
- Sosiaalinen media
- Sisällöntuotanto
K-Citymarket Raksila on yksi Oulun tunnetuimmista ja perinteikkäimmistä kaupoista, jolla on vahva rooli kaupunkilaisten arjessa. Se on palvellut oululaisia jo vuosikymmenten ajan, tarjoten luotettavan ja monipuolisen ostospaikan sukupolvesta toiseen.
Lyhytvideot
K-Supermarket Pekuri halusi huomioida asiakaskuntansa ja viestiä erityisesti nuoremmalle yleisölle tavalla, joka tuntuu aidosti kiinnostavalta ja ajankohtaiselta. Tämän pohjalta lähdimme suunnittelemaan trendikästä ja nykyaikaista videosisältöä, joka puhuttelisi kohderyhmää sosiaalisessa mediassa.
Mediataitaja tuotti kampanjan avaimet käteen -periaatteella: ideoimme konseptit, kirjoitimme käsikirjoitukset, kuvasimme ja editoimme kaksi lyhytvideota.
@ksmpekuri Tässä tulee viisi faktaa Pekurista joita moni ei tiedä - vai tietääkö?🤔 Olisitko sinä tiennyt nämä viisi faktaa? #ksmpekuri #ksupermarket #kauppakorttelipekuri #oulu ♬ alkuperäinen ääni - ksmpekuri
@ksmpekuri Ihanaa pääsiäistä kaikille🧡#ksmpekuri #kauppakorttelipekuri #90100 #oulu ♬ alkuperäinen ääni - ksmpekuri
Mediataitajan rooli
- Lyhytvideot
- Instagram reels
- Tiktok
- Sosiaalinen media
- Sisällöntuotanto

Näkyvyys
-
31 Tuhatta
Katselukertoja
-
780kpl
Tykkäyksiä
Mediataitaja suunnitteli ja toteutti K-Supermarket Pekurille lyhytvideokampanjan, jonka tavoitteena oli lisätä brändin näkyvyyttä erityisesti nuoremman kohderyhmän keskuudessa. Tuotimme kaksi somevideota alustoille Facebook, Instagram ja TikTok – aina ideasta julkaisuun asti.
Kampanja oli onnistunut: videot keräsivät yhteensä yli 31 000 katselukertaa ja 780 tykkäystä. Sisällöt herättivät huomiota, lisäsivät sitoutumista ja tavoittivat tehokkaasti eri ikäryhmät. TikTok toi näkyvyyttä nuorille, kun taas Facebook ja Instagram tavoittivat vahvasti alueen vakiokävijät.
Lyhytvideot saavuttivat laajan yleisön, lisäsivät sitoutumista ja vahvistivat brändin tunnettuutta tehokkaasti.